Vi er mere end 140 medlemmer i Lilleby!!?

2. februar 2026 14:00 , af Anne Kristine H. Ramlov

Aldrig har vi været så mange skønne mennesker som nu – vi er nemlig mere end 140 medlemmer i Lilleby!! 🤍 Det er både vildt og virkelig rørende at mærke, hvor meget og hvordan huset bliver brugt.

Så, tusinde tak for det - virkelig!

Noget af det, der gør Lilleby til Lilleby, ligger i de helt små ting: sig hej til én, du ikke lige kender i forvejen, måske sætte dig ved et bord, hvor der allerede sidder nogen. Del madpakken, gi’ en kop kaffe eller inviter en ny med ind i huset. Det er sådan fællesskabet vokser: helt konkret og i øjenhøjde.

Vi går og drømmer om at lave en arbejdsdag i Lilleby, hvor vi sammen kan få fixet nogle små projekter og give huset lidt ekstra kærlighed. Måske er det dig, der har lyst til at tage initiativet? Så prik mig endelig på skulderen.

Ellers er vinterferien lige om hjørnet, og vi har kalenderen fyldt med herlige arrangementer og Åbent Klubhus. Vi glæder os til at se jer i huset <3

Kærlig hilsen

Nadja, daglig leder
+ Team Lilleby og bestyrelsen